tirsdag 21. desember 2010

2 timer for 15 minutter.....

Ja ja, da var det prøvd. Didrik skulle til kontroll hos tannlegen idag og det betydde ferje, en time i bilen til rørvik, 15 min inne hos tannlegen, 1 time i bilen igjen og ferje tilbake til leka. Det var jo nødvendig, så vi ser ikke så stort på det.






Det artige med turen idag var besøket på kebab sjappa i kolvereid......... Det ble bestilt fem forskjellige retter og fem brus. At kelner'n klarte to av fem retter er jo ikke dårlig, litt kjipt at vi ikke fikk hvitløksdressingen før vi var ferdig med å spise, så det er forbundet med spenning å bestille mat der, for du vet ALDRI hva du får. Sist vi var der bestilte jeg tre banansplitt og en kaffe til dessert.....kelneren så tanketomt på meg og etter en stund svarte han: TRE KAFFE??? Fikk kaffen min og til slutt kom det tre glass med is, to kuler vanilje og en med sjokolade i hvert glass. Itt'no banan og itt'no splitt..... Men is fikk vi :) Neste gang skal jeg bestille en stor cheeseburger, for da kan det faktisk hende at jeg får en rullekebab som jeg egentlig vil ha..... GOD MIDDAG!

Hilsen Kjetil

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar