onsdag 25. november 2009

And we are online!!!


Hallo godtfolk!! Da er vi oppe å går med både nett og tv på sagaøya og godt er det. Tv'en fikk vi inn i forrige uke, da med god hjelp fra fetter'n til naboen vår, gjermund. Vi har kommet godt på plass og har fått en enestående mottakelse av folket her på øya. Didrik og Marcus er kommet igang på skolen og Lotte skal starte i barnehagen 1 desember. Huset er fint og omgivelsene er enorme. Hver morgen når jeg ser ut av kjøkkenvinduet mitt, ser jeg både Torghatten og de syv søstre. Været har vært veldig bra, med sol og varme dager. Tirsdag i forrige uke, var jeg ute og fisket og ble faktisk solbrent i panna... :) Har fått en del fisk, men det sureste var da jeg mistet kveita som fulgte etter sluken min opp til båten.... Jeg brukte 0,40 mm snøre som skal tåle 12 kg, noe jeg synes er kraftige greier, men i følge de som har bodd her noe lengre enn oss, mente dette bare var å kaste....
                             Dagene flyr og vi har gjort mer på to uker her, enn på tre måneder i drammen. Her har det vært fotballtreninger, western fest for unga, småbarnstrening, rådyrjakt og fisking. Fryser'n kommer til å bli godfull med fisk etterhvert tenker jeg. Så langt så er det veldig bra her, så vi har nok gjort det riktige.
                            Skal få den stasjonære pc'en på nett så det blir noen bilder inn på bloggen om kort tid også.

Vi snakkas!!

Hilsen Kjetil

1 kommentar:

  1. Hei på dere. godt å høre at dere trives. og at ungene har kommet så godt inn i miljøet.Savner dere masse. stor klem fra supermormor

    SvarSlett