lørdag 28. november 2009

Saturday night fever.......


Hallo godtfolk. Først og fremst vil jeg si god bedring til mutter'n som har vært på operasjonsbordet idag. Når det er sagt, så følger et "referat" på hva som har skjedd i dag:

Vi dro med 0935 ferja og satte nesa mot kolvereid. Der var jeg utrolig nok på polet, noe jeg ikke har vært innom siden utdrekkingslaget til Kjeksrud. Denne gangen ble det kjøpt ei flaske med rødvin som jeg ikke husker navnet på, men den er visst god. Lotte fikk høl i øra og helge handelen er unnagjort. Kolvereid er et fint sted, så der kommer vi nok å dra igjen. Når vi kom tilbake til leka, dro vi på julemesse.... nei, ikke i kjærka, men på en messe hvor det ble solgt håndverk. Middagen har bestått av kylling, ris og sævs.... Marcus er i bingen (ballbingen) mens lotte, didrik og sylvia ser på MGPjr.Legger inn et bilde av favorittserien min, da jeg ennå ikke klarer å få den tråløse dingzen på den stasjonære pc'en til å prate med den andre tråløse dingzen som er koblet til internett, for det er på den stasjonære pc'en vi har alt av bilder. Legger også inn en ny link på hovedsiden, så alle kan få en god latter med ponus hver dag..

Ha en strålende aften og dere som er på julebord med godsetunionen: dere koser dere med aass pils og det er jeg en smule misunnelig på, men det er bare til i morgen tidlig...... SKAM DERE!!!!

Mvh Kjetil

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar