fredag 27. november 2009

El Clasicó - vintern's største sportsbegivenhet?


Da er det fredag og regnet har kommet til leka, så fisking i åpen båt er ganske uaktuelt. Da passer det seg heller å forberede seg til kampen som skal spilles på søndag kl 1900. El Clasico går for å være en av verdens mest prestisjetunge oppgjør og kampen spilles på Nou Camp i Barcelona. Dette kommer til å bli kjempenes kamp med profiler som Messi, Henry, Zlatan, Raul, Kaka, Ronaldo, Xavi, Iniesta, Dani Alves, Casillas og Valdes på banen. Vi må heller ikke glemme Guti, Yaya Toure, Puyol, Abidal og Sergio Ramos. For en barca-supporter som meg er dette årets kamp og vi gleder oss ekstremt til denne kampen. For de av dere som leser denne bloggen, er dere herved invitert til å se kampen hos oss på søndag. Dette gjelder både drammensere og lekaværinger.... :)
             

Stor sportslig hilsen fra Kjetil

1 kommentar:

  1. Hei Kjetil! Deler nok ikke store din entusiasme over foppall...Det eneste jeg kunne tenke meg å se, er om DU skulle jo vært med på en sånn kamp, det hadde jo faktisk vært noe å få med seg.
    Gratulerer så vanvittig mye med avgjørelsen om å reise nordover. Det tror jeg det kommer til å komme mye godt ut av, ikke minst her i Drammen (kødda;-)
    Høres helt herlig ut. Du har jo alltid likt frisk luft i nesa du, så dette virker som rette plassen.
    Ser at snøre på 0,40 ikke duger, og det høres jo ganske inspirerende ut (skjelve..fjetre..) (Kanskje kan det også hjelpe litt å stille snellebremsen ned fra symbolet "heisekran"?)

    Få lagt ut noen bilder da, så vi andre får se litt vi også...Må innrømme at jeg ble skikkelig i stuss når du snakket om at du ser både Syv søstre OG Torghatten fra vinduet. Og det HVER dag ;-)
    Trodde det bare var det kjente fossefallet i Hardangerfjorden som het de syv søstre jeg. Men nå har jeg sjekket opp saken, og redselen for ditt ve og vel har gitt seg...
    Vi snakkes, vennlig hilsen din favorittfetter Rune

    SvarSlett