tirsdag 9. februar 2010

God samvittighet, å ja da..

og med det så mener jeg at jeg har god samvittighet over å ha spart Nærøy jeger- og fiskeforening for en liten slump penger. Når jeg treffer tre av ti leirduer, er dette strålende mtp på økonomi. Noe helt annet er det at jeg overhodet ikke treffer disse duene når de spinner avgårde, så det er LEEEENGE til jeg skal bruke ei eneste krone på innkjøp av hagle. Når det er sagt: Mine planer med å ta jegerprøven, er å få muligheten til å ta ut et og annet rådyr, sammen med eventuelt en liten rein fra dovrefjell, så litt skyting med rifle hadde ikke skadet. Men men, den gang ei......

Det er evigheter siden jeg har skrevet noe på bloggen her og årsaken til dette er at jeg trengte å fylle opp det kreative lageret som har vært tomt lenge. Dagene går nå sin gang her oppe og unga har det bra. Didrik ble syv år på lørdag 6 februar, så da var det fest både fredag og lørdag.

I morra er det trening for marcus og på onsdag, skal vi i svømmehallen. Her går det i ett gitt!!

Jeg vil avsluttningsvis takke Runar Næss for en fantastisk sms på mandagsmorra'n  :) Det reddet hele dagen!!

Vi snakkes, hilsen Kjetil

PS: Billetter til årets fotballtur er bestilt..... ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar