søndag 14. februar 2010

Lotte vil ikke miste tanna si....

Sånn var tanna....Og sånn gikk det for seg... bildene taler for seg selv egentlig....











Mamma.....!!!! Snufset Lotte med papir for munnen...












Jeg blør....Mamma!!!!!












Ok... jeg tar sjans , jeg drar... bare litt...












mere papir mamma Jeg blør skikkelig ass!


Jeg klarer ikke detta! jeg må bare vente...Og sånn gikk det . LOtte måtte vente til dagen etter på, så da jeg kom å hentet henne i barnehagen, kom ei smilende jente løpende mot meg... uten tann! Flinke jenta mi!

SAMMEN ER VI DYNAMITT!!!!




3 kommentarer:

  1. det var morro å se lotte.flink jente du.fine bilder av nydelige barnebarn.

    SvarSlett
  2. haha.. ja det er ikke greit med løse tenner :)

    SvarSlett
  3. Hallo folkens. Hvordan går de med di fine barnebarna våre ? Har de kommet noen nye tenner? Ja Kjetil, i kveld har godset kamp mot Hønefoss . da får vi en pekepinne hvor godset står i øyeblikket. Hils

    SvarSlett