onsdag 28. oktober 2009

Dagens link.......

Hei. I og med at jeg er noe interessert i fotball, både norsk og spansk, legger jeg inn denne linken, slik at dere kan få se hvordan Real Madrid gjorde det i Copa del Rey ( den spanske cup'en) Det er vel årets cupbombe i europa tenker jeg..... Jeg er stor fan av Barcelona og ingenting er bedre enn at Real Madrid går på en skikkelig smell.... Her er det altså profiler som C. Ronaldo, Kaka, Raul, Van Tristenroy, Sergio Ramos og Casillas, men enda klarer de dette kunststykket. BRA! Her er linken: http://www.vg.no/sport/fotball/ligaer/spania//artikkel.php?artid=582273

Her er noen bilder fra dette århundrets nest beste fotballkamp:


Marcus på Camp Nou













Viktig å ha trygg bil å kjøre rundt med i Barcelona, spesielt når man skal på kamp....

Fra venstre: Audun, Moa, Kjetil, Jerry.
Foran fra v: Morten, Marcus












Bilde fra plassene våre.... Bak til venstre er Bojan og
han ved siden av er Dos Santos.












Kampen er akkurat ferdig og Barca slo Valencia 6-0...God underholdning ja!

På bildet fra venstre: Valdez, gul dommer, Henry, Mata, en gul dommer til...









Hilsen Kjetil

2 kommentarer:

  1. hei gutten min.Kjempefine bilder marcus...Du var heldig som fikk reise dit. klem fra mormor.

    SvarSlett
  2. Dattra til supermormor28. oktober 2009 kl. 22:48

    hei SUPERMORMOR:-) så du klarte til slutt og legge inn kommentarer! Så bra!

    SvarSlett