tirsdag 20. oktober 2009

Operasjon omvending

Hei. Som den godset-supporteren jeg er, har jeg satt i gang en kampanje som går på å skape en egen godset-bastion på leka. Kampanjen går ut på å omvende ca 600 øyboere til godset supportere ila 12 mnd. Som første grep i denne kampanjen, har jeg tatt kontakt med Stian Lund, trener for junior elite i godset, for å høre om de kan gi meg 600 bortedrakter. Dette skal jeg da dele ut på leka når jeg kommer dit. Om forspørselen går igjennom hos styret i Strømsgodset Toppfotball, gjenstår å se....... Kan også ta til takke med klistremerker eller jojo med sif logo.
Hilsen Kjetil



7 kommentarer:

  1. ja du kan jo håpe.... Det er ikke lenge til unga står i svart og hvit, og roper "HEIA ROSENBORG" Thi hi;-)

    Sylvia

    SvarSlett
  2. We are the champions! hehe
    RBK <3

    SvarSlett
  3. Kan bli vanskelig å få godset inn til folket ser det ut som..... Ja,ja da blir jeg vel eneste godset supporter der tenker jeg.

    hilsen Kjetil

    SvarSlett
  4. Hehe, det ska du kji tvil på ein gång ;)
    Men vælkommen ska dåkk værra ! :D

    SvarSlett
  5. skal kjøpe en rosenborgdrakt og ei plate med Terje Tysland til han i julegave... Han skal nok bli en god trønder og rosenborg supporter etterhvert, må bare mate han sakte men sikkert...

    SvarSlett