tirsdag 27. oktober 2009

Enda en dag nærmere:-)


Oj oj oj...tenker jeg når jeg ser på alt som er igjen å pakke! Grøss og gru... Men blir glad når jeg tenker på hva som kommer oss i møte, vi skal til Leka!!! Har pakket som en gud i dag men ser nesten ikke at noe er rørt.  Jeg sa til kjetil her om dagen, det er jo egentlig ikke så mye ting vi har. Der tok jeg feil, det er egentlig alt for masse ting vi har. Merker det nå når vi skal flytte ja... Merker det begynner å nærme seg flytting på ungene også, de prater mer og mer om det nå. Didrik sa til kameraten sin i dag, at han ikke skulle flytte,for han skulle jo bare leie hus...  jeg tror nå at han tror vi bare skal på ferie en lang stund... Stakkars lille gutten min, han er jo bare 6 år og ikke så veldig stort ønske om å flytte fra rommet sitt. Lotte er mere rund, bare hun får en beste venn så er det egentlig ganske greit. Marcus på 12, har ikke lyst, noe jeg skjønner veldig godt. Det er jo ikke så morro og bli dratt opp fra sine røtter her hjemme, og komme til noe helt nytt når man er i den alderen.Men jeg er sikker på at han får mange fine venner på leka også. Må jo innrømme det blir trist og reise fra alle våre venner og familie for oss også, men dette er jo ikke noe farvel, men på gjensyn..Vi gleder oss iallefall til å komme til øya :-)      

Fant ut at et bilde av pappa`n min ville være på sin plass her. Slik at dere  kan se hvordan en ekte Lekaværing ser ut:-)

1 kommentar:

  1. syntes det er noe kjent ved den mannen der ja...

    SvarSlett