onsdag 21. oktober 2009

Tirsdag - dagen for uante muligheter


Hei igjen. I skrivende stund er det tirsdag og i dag har vi endelig slått den siste spiker'n i kista hva gjelder angremuligheter på flytteplanene. Leietagerne var innom og signerte utleiekontrakten, så da er det unnagjort. Didrik har kommet hjem fra skolen og er i strålende humør idag gitt...... Marcus har dratt på banen og Lotte er hos nabo'n. Laget til marcus hadde en treningskamp mot konnerud i går og der ble det seier med 12-0. Lørdag er det ny treningskamp, da mot åssiden, på gulskogen arena kl 1345. (info for de som vil komme å se på) Dette blir marcus sin siste kamp i godsetdrakt for denne gang, så det er med litt vemod at vi forbereder oss til den kampen.... Høydaren er jo at treningskampen går mot klassekameratene på åssiden skole, så om vi alle skal grine, MÅ den kampen vinnes!

Har fått med meg at det allerede er kommet respons på operasjon omvending fra leka, så det kan virke som at det vil bli noe vanskelig å få de til å bli godset supportere......  Anyway, jeg klarer meg fint ALENE......

Hilsen Kjetil

1 kommentar:

  1. jeg står sammen med deg jeg kjære;-) du er ikke alene...

    sylvia

    SvarSlett