tirsdag 1. desember 2009

1 desember???


Hei........... Nå blåser det sterk kuling/ liten storm, det har regnet, snødd, og lynet kom også!!! Jeg trodde ikke jeg skulle få oppleve sludd og lyn samtidig gitt, men det har jeg nå... Et noe merkelig værfenomen for en østlending, men jeg kan ikke bekrefte, eller avkrefte om dette er vanlig.. Mobilen sier at jeg ikke har tilgang på mobilnettet, så da antar jeg at antenna til netcom har fått en dullion ampere fra oven. Har hørt at fin-elektronikk ikke er fryktelig overbegeistret for store mengder med amp, men tv'n funker ihvertfall som den skal, så da er kvelden redda. Lotte og Didrik var enkle å få lagt ikveld gitt, da de er arvelig belastet fra mormor-siden, hva gjelder holdinger til lyn og torden..... ;)

Jeg ønsker alle en vindstille og tørr natt.

Hilsen Kjetil.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar