tirsdag 8. desember 2009

God mandag!


Hallo igjen alle sammen! Nå er det mandag og klokka har akkurat passert ti på kvelden så da har vi tid til å skrive noen ord serru.....

Først; dagens gla' nyhet: Tom Berntsen gir seg som direktør i godset og det er bra! Etter noen lange (3) år, er endelig mannen ute og da er det mulig at man klarer å få inn en direktør som faktisk vet når godset er stiftet. (mannen svarte at godset var grunnlagt i 1914 i et intervju for et par år siden....)




Været de siste dager har satt en midlertidig stopper for fiskingen. Nå ler sikkert lekværingan av meg, men jeg er ikke interessert i å ligge ute i fjorden med en 14 fots båt når det blåser sterk kuling og vannet holder åtte grader.... så da har jeg holdt på i skogen istedet for. I går var jeg på bridge og overraskende nok lærte jeg av det som jeg så. Ikke at de som var der, er dårlige til å lære bort noe, men heller det at jeg er fryktelig tunglært.Det var ihvertfall lærerikt å overvære spillinga.

I morgen skal jeg ut å fiske, hvis været tillater det. Har også sondert terrenget og funnet ut at det er en del gode ørretvann i nærheten (sture og rune...) så til sommer'n er det bare å dra igang fluestanga håper jeg.


Til fredag er det julebord på haug og det ser jeg frem til. Kan bli moro!

Hilsen Kjetil

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar