tirsdag 1. desember 2009

Da er vi igang......

Hei alle sammen. Da har jeg fått til den trådløse dingsen på den stasjonære pc'en, så nå skal det bli bilder veit du... :) Her kommer et kobbel av bilder:


Samlet bilde fra siste kampen for Godset. Laget i stripete drakter er Åssiden og de gikk i klassen til marcus. Resultatet husker jeg ikke, men jeg mener det ble seier til godset gitt...









Her er vi på høstferie på Dovre.

Marcus på tur.












Lotte og Didrik












BILDER FRA LEKA
Utsikt nordover fra huset

 












Et fjell i øst. Aner ikke hva det heter.













Solnedgang ved madsøybrua.













To små fyrer jeg hentet opp fra fjorden.













To fornøyde damer på båttur.













Western fest i Herlaugshallen.












Det kommer flere bilder, men jeg må bare ut å knipse noen først.

Hilsen Kjetil

3 kommentarer: