søndag 20. desember 2009

For et liv......

Hallo. Fryktens fredag er endelig overstått og lørdagen har vært laaaaaang. Rett og slett på grunn av et julebord jeg var på i går. Der ble jeg introdusert nok en gang med "karsk" Jeg ble lovet at den spriten blir du ikke dårlig av, og det var noe forbanna tull ja!! Dårlig som fy, men like blid. Dagen i dag har ikke gitt noe som helst, bortsett fra noen ukontrollerte svettetokter, kvalme og noe smånervøse rykninger.

Jeg skal hilse til jarl fra:

-Bjørn Pettersen (tror det var det han het, han var ihverfall spiss på fotballaget du spilte på)
-Sveinung Thorvik
-Han som er gift med kusina di, Jorunn


Jeg tenkte jeg skulle legge meg nå, så det blir ikke noe voldsomt med skriverier idag. Eg kjem sterkar tilbake seinar.

Klemz fra Kjetil....

1 kommentar:

  1. ja det er ikke rart du er sliten... Julebord er tydelig ikke det samme som i drammen. trøndere er fæle til å holde festen i gang...ha ha ha ha.. faktisk til kl 0700.. :-) Måtte hente han oppi veien her, og ifølge sporene i snøen så det ut til at han har trodd han sto på slalom... ups, der må jeg svinge til venstre..ups der må jeg svinge høyre...venstre...høyre...venstre ...høyre...ha ha ha ! Men morro var det lell:-) ..så sånn går no dagan...vi får håp det bli likar i morra:-)

    SvarSlett