tirsdag 22. desember 2009

Jeg bare må.....


Legge ut dette beviset på at nissen faktisk finnes, og ikke nok med det; men NISSEMOR finnes også!!!! Jeg vil med dette bildet også avkrefte alle indisier på at nissen er fra nordpolen, for DEN barten der kommer fra trøndelag!!!








Fremtidig "nissedrift" er forøvrig tatt hånd om, da rekrutteringen til fremtidige "nissetjenester" forgår innad i familien. Her er yngste nissemann i full gang hjemme mens mormor nissen og far nissen er ute i nisseverkstedet:


Dette er den fineste nissegutten i hele kongeriket!



GOD JUL ALLE SAMMEN!!

2 kommentarer:

  1. Hei på dere..det er så morsomt å lese bloggen.. vet jo aldri hva som dukker opp.ja kjetil du er heldig som har kommet inn i nissefam.klem fra nissemor til dere.

    SvarSlett
  2. Hallo Hallo Folkens .Ja tenk att de er tredje juledag ,de merkes både på bokser og sjorter ,vomma blir bare større og større for hver dag, vet ikke hvordan dette skal ende før nyttårshelga er over.Men gudsje låv har de kommet noe snø så de har blitt noe kropsarbe i en par dager.JaJa , men hvordan går de med Kjetil kveitefisker da? de er lite å høre om fangsten.De tar eg som ett tengd på att de ikke er blitt noe fisk.Ellers så får eg gratulere deg Kjetil som medlemm i RBK fanklubb.Endelig har du sjønt hvor de spilles ordentlig FOTBALL.Eg har ett RBK-sjeff liggende i bilen,de sjerfet har du vert hissig på før, så de skal eg sende til deg.Ha en fin dag alle sammen, og hils di FORTUMMLEDE drammenserne .De er ikke noe rart dem blir fortummlede når dem kommer fra Drammen og opp til PARADISØYA. Hils goongene fra superfar.

    SvarSlett