fredag 4. desember 2009

Lumberjack....


Hallo alle sammen. I dag har jeg hjelpa nabo'n med å rydde et beiteområde. Det er rekreasjon å tasse rundt i marka med en motorsag på armen. Det er det jeg har holdt på med i dag. Regner med at det blir til at vi jobber i morra også, men det vet vi først da. Håper at det kan bli mer av den type oppdrag, for DET er godjobben det..... :) Er ikke veldig skrivefør idag, men jeg må jo holde våre fire (!) følgere oppdatert. Jeg får se hva morgendagen bringer, og kanskje det vil inspirere til et mer underholdene innlegg...





Vi snakkes!!!

Hilsen Kjetil Skogmann.

3 kommentarer:

  1. 19,5 i stil Kjetil...veldig bra ;-)

    SvarSlett
  2. vil bare opplyse om at mannen på bilde ikke er min kjære Kjetil, Det burde du ha sett rune, for min Kjetil ville ha fått 20 i stil:-)

    SvarSlett
  3. Hallo alle sammen store og små.Hvordan går de med Fotballen,Marcus. Er du klar for rbk snart.Du har vel ikke glemt att du har låvt å kjøpe motorsykkel til meg.Hva gjør di andre småtrolla da.Har de blitt noe mere kveite på deg kjetil. Skal hilse fra supermormor til alle. Dere får hilse di to gammlingane, Signy og ingunn fra oss her i Svelvik. God natt.

    SvarSlett